Əlavə Dəyər Xidmətlərinin İdarəolunması üzrə Mütəxəssis

Əlavə Dəyər Xidmətlərinin İdarəolunması üzrə Mütəxəssis

Əsas vəzifə və Öhdəliklər:

• Əlavə Dəyər Xidmətləri Məhsullarının abunəçilər tərəfindən istifadəsinin və gəlirinin artırılması
• Up-sale and Cross-sale mexanizmlərinin hazırlanması və inkişaf etdirilməsi
• Gəlir və xərcləri planlaşdırılması və proqnozlaşdırılması
• Xidmətlərin təkmilləşdirilməsi üçün Marketinq planlarının inkişaf etdirilməsi
• Yeni xidmətlər üçün Biznes Planların hazırlanması və proqnozlaşdırılan nəticələrin monitorinq edilməsi
• Xidmət portfelinin  əsas səmərəlilik göstəricilərinin dövri monitorinqi və analiz edilməsi
• 3-cü tərəf şirkətlər  tərəfindən təklif olunan məhsul və xidmətlərin nəzərdən keçirilməsi və həyata keçirilməsi
• Nəzarət mexanizmlərinin yaradılması
• 3-cü tərəf şirkətlirin idarə olunması üçün sənədləşmə prosesinin və prosedurların hazırlanması
• Müştərilərlə Əlaqələr Departamenti ilə birlikdə müştəri şikayətlərinin həlli
• Hər hansı məhsulun buraxılışından əvvəl müvafiq Departamentlərlə prosesləri koordinasiya etmək
• Mövcud xidmətlərin kommersiya performansının və müştəri təcrübəsinin təkmilləşdirilməsi
• Yerli və qlobal bazar tendensiyalarının və yeni texnologiyaların monitorinqi və təhlil edilməsi
• Əlavə Dəyər Xidmətləri ilə bağlı sahələrdə bazar araşdırması fəaliyyətlərində iştirak və təhlillərin aparılması
• Xidmətlərin tendensiyasını, gəlir artımını və istifadə edilən Əlavə Dəyər Xidmətlərinin abunəçilər tərəfindən istifadəsini izləmək məqsədilə aylıq və gündəlik hesabatların hazırlanması

Tələb olunan bilik, bacarıq və səriştələr:

• Bütövlük
• Müştəri yönümlü
• Komanda işi və əməkdaşlıq
• Nəticə yönümlü
• Davamlı  təkmilləşmə
• Strukturlu və metodoloji düşünmə qabiliyyəti
• Müxtəlif və mürəkkəb datalar toplusundan biznes istiqamətli nəticələr çıxarma və aydın izah etmə bacarığı
• Gərgin iş şəraitində işləmə bacarığı
• Mövcud məhsul tendensiyalarının analiz edilməsi və proqnozlaşdırma qabiliyyəti
• Mükəmməl Azərbaycan, İngilis və Rus dili biliyi

Tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:

• Biznesin təşkili, Statistika, İqtisadiyyat və Mühəndislik üzrə Ali təhsil
• Məhsulun İdarə olunması/Məhsulun İnkişaf edirilməsi/ Biznesin İnkişaf etdirilməsi üzrə təcrübə
• 2-4 il iş təcrübəsi
• Biznesin İdarə edilməsi və Proyektlərin İdarə olunması üzrə təcrübə üstünlük hesab olunur

Əlavə məlumat:

İş qrafiki: tam ştat
İş müddəti: daimi
Son müraciət tarixi:07/08/2015

Müraciətlər hr@azerfon.az elektron ünvanına göndərilməlidir.

Başlıqda Əlavə Dəyər Xidmətlərinin İdarəolunması üzrə Mütəxəssis qeyd olunmayan müraciətlər qəbul olunmayacaq.
Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

 

Əlavə olaraq Sizlər üçün Peşəkar Kariyera proqramları: 

1.  “Antalya Business Camp”

2. “Business School of Marketing”

3. “Communication School”


Baxılma sayı (603)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>