Tibbi Sığorta Şöbəsinin Mütəxəssisi

Tibbi Sığorta Şöbəsinin Mütəxəssisi

Namizədə tələblər:

• Yaş həddi : 25 – 40
• Ali tibbi təhsil
• Azərbaycan və Rus dillərini mükəmməl, İngilis dili isə orta danışıq səviyyədə
• Tibbi Sığorta sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi
• Ümumi iş Təcrübəsi: 2-3 il
• İT bilgiləri: MS Windows, MS Office (Excell”-i mükəmməl bilməsi)
• Komanda ruhunda işləmək, peşəkar, məsuliyyətli, dürüst və dəqiq olmaq, eləcə də məxfiliyi qorumaq qabiliyyəti

Vəzifə Öhdəlikləri:

1. Müştərilər tərəfindən olan müraciətlərə cavab vermək
2. Müştərinin arzusu ilə həkimin müayinəsinə vaxt təyin ounlması və başqa tibbi xidmətlərdən keçmək məqsədi ilə klinikaya təyinat
3. Xidmətin keyfiyyət səviyəsini örgənmək məqsədi ilə müştəri ilə təkrar əlaqənin saxlanılması
4. Məlumat Bazasına müraciət barəsində məlumatın daxil edilməsi
5. Klinikalardan aylıq reyestrların alınması
6. Reyestrlara əsasən Tibb Şöbənin müdiri üçün aylıq hesabatların hazırlanması
7. Zərərlər haqqında məlumatların Məlumat Bazasına əlavə edilməsi
8. Xidmətlərin səviyəsinin və müştərilərin məmnuniyyətinin  yoxlanılması məqsədi ilə sorğuların keçirilməsi

Əmək haqqı:  razılaşma yolu ilə

CV göndərərkən mövzu yerinə “Tibbi Sığorta Şöbəsinin Mütəxəssisi” yazaraq , şəkilli CV-nizi  career@axambask.az  e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

 

 

Əlavə olaraq Sizlər üçün Peşəkar Kariyera proqramları: 

1.  “Antalya Business Camp”

2.  “HR Management School 2”

3. “Business School of Marketing”

4. “Modern Management Business School”

Baxılma sayı (447)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*