Dahi biznesmenlərin hiyləgər addımları

Dahi biznesmenlərin hiyləgər addımları

1. Kişi kostyumlarının satışı üzrə mağazaların sahibi, satışları qalxmağını istəyirdi. O minə yaxın müxtəlif növ qəpiklər sifariş etdi, hansılar ki, müəyyən dövlətin qəpiklərini xatırladırdılar. Bu qəpiklər platinlə örtülmüşdü, qızıl və gümüşlə və hər mağaza üzrə bölüşdürülmüşdür . Satıcı, kostyumu qablaşdırarkən, pencəyin cibinə belə qəpiklərin birini gizlicə qoyurdu. Güman edilirdi ki, alıcı sonra görünüşü ilə bahalı olan qəpikləri aşkar edəcək, onun öz qohumlarına, tanışlarına, iş yoldaşlarına göstərəcək və, əlbəttə, mağaza yada salınacaq, hansında ki, o kostyumu alıb. Ancaq 1-ci ay ərzində satışlar gözə çarpan qədər dəyişmədi. Amma, artıq satış növbəti ayında 3,5 dəfə artdı!

2. ABŞ-da məşhur restoran şəbəkəsinin sahibi çox az marketinqə pul xərcləyirdi. Buna baxmayaraq, onun restoranlarında həmişə çoxlu müştəri olurdu. O bu uğuru necə əldə edib? Hər dəfə, nə vaxt ki, o yeni restoran açırdı, orada möhtəşəm tədbir təşkil edirdi, hansına ki, şəhərin bütün bərbərlərini dəvət edirdi. Onlar şənlənirdilər və sahibin hesabına dadlı yeməklər yeyirdilər, və növbəti gün əla əhval-ruhiyyədə işə çıxırdılar. Bərbərlər necə işləyirlər? Məhz onlar hər gün müştərilərlə ünsiyyətdə olurlar. Və bir neçə həftə ərzində məmnuniyyətlə o gözəl restoran haqqında informasiyanı yayırlar, harada axşam yaxşı vaxt keçirmək olar.

3. Hələ 20-ci əsrin başlanğıcında rus sahibkarı Nikolay Şustov onlarla tələbə işə götürmüşdü, hansılar ki, Moskva yeməkxanalarını gəzməli və “Şustov” konyakı tələb etməli idilər. Beləsini aşkar etməyib, tələbələr qalmaqal salırdılar və dava edirdilər. Bu haqda yerli qəzetlər yazmağa başladılar, və beləliklə Moskva yeni alkoqol markası ilə tanış oldu.


Baxılma sayı (1497)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>