Müştəri Xidmətləri – “CallCenter” Qrupunun Rəhbəri

Müştəri Xidmətləri – “CallCenter” Qrupunun Rəhbəri

Təhsili:
  • Ali
İş stajı:
  • Müştəri zəngləri bölməsinin rəhbəri üzrə iş təcrübəsi olan namizədlər
Kompüter biliyi:
  • MS Excel, MS Word
Dil biliyi:  
  • Azərbaycan və Rus–mükəmməl;
  • İngilis dilini bilən namizədlərə üstünlük verilir
İş üçün lazım olan digər xüsusiyyətlər:
  • Səlis nitqlə danışıq qabiliyyəti, məsuliyyətli, müştəri yönümlü, kollektivdə işləmək bacarığı, yaranan problemlərə məntiqli yanaşması və həll etmə bacarığı, idarəetmə bacarığı.
Vəzifə səlahiyyəti və məsuliyyəti:
  • “CallCenter” qrupuna rəhbərlik etmək, qrupun işini tənzimləmək;
  • Tələb olunduğu halda daxil olan zənglərə cavab vermək;
  • Müştəri məmnunluğunu təmin etmək.
İş vaxtı:
  • Həftənin İ-V günləri, saat 09:00-18:00, qeyri-iş günləri  – qrafik üzrə
Əmək haqqı:
  • Razılaşma əsasında
Digər şərtlər:
  • İş vaxtı növbəli rejiminə dəyişilə bilər
Əlaqə:
Namizədlər CV-ni göndərərkən mövzu yerində vakansiyanın adını (Qrup Rəhbəri) mütləq qeyd etsinlər. Elektron poçt ünvanı: hr@millikart.az  
 Telefon: 012-4312220 (121) (İnsan Resursları Mütəxəssisi)

Baxılma sayı (883)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*