Help desk

Help desk

Namizədə tələblər:

-Yaş: 20-30

-Cinsi: kişi

-Təhsil: müvafiq sahədə ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları, kibernetika, kompüter mühəndisliyi və s.)

-Kompüter və avadanlıqlarla (printer, skayner və s.) işləmə bacarığı

-Şəbəkənin və serverlərin əsaslarına dair minimal nəzəri və praktik biliklər

-“Help desk” dəstəyin təmin olunması üzrə təlim və ya təcrübənin olması (üstünlük verilir)

-Məsuliyyətlilik, dəqiqlik, operativlik və problem həll etmə bacarığı

-Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), Rus (əla)

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

-İstifadəçi kompüteri, proqram təminatı və periferik avadanlıqların quraşdırırlması və yönləndirilməsi

-İT departamentinə texniki problemlərlə bağlı daxil olan zəng və müraciətlərin qəbul olunması, ehtiyac olan dəstəyin göstərilməsi

-İstifadəçi kompüterlərində və ya periferik qurğularda yaranmış proqram və avadanlıq səviyyəli nasazlıqların aradan qaldırılması

-Serverlərdə və kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması

-İşlədiyi şöbənin fəaliyyəti ilə bağlı bilavasitə öz rəhbərinin xidməti tapşırıqlarını yerinə yetirmək.

 İş şərtləri:

-Əmək müqaviləsi bağlanılır

-İş vaxtı 09:00 – 18:00

-İş günü 5/2  (Şənbə və Bazar günləri, dövlət bayramları və milli hüzn günü qeyri-iş günləridir)

-Sabit əmək haqqı

Maraqlananlar öz CV formalarını job@ateshgah.com ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir,əks halda namizədliyinizə baxılmayacaqdır )

Yuxarıda qeyd olunanları nəzərə alaraq bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.

 

 

3 aylıq tam praktiki və zəmanətli dil proqramları:

1. “Young Business Factory” – “Professional IELTS”

2. “Young Business Factory” – “Professional English Course”

3. “Young Business Factory” – “Professional Rus dili”

4. “Young Business Factory – “Professional Alman dili”

Baxılma sayı (794)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*